Mercedes-Benz припинить спроби «заштовхнути» споживачів у автосалони для купівлі електромобілів і стане більш гнучким у своїй стратегії силових агрегатів, дозволяючи ринку диктувати, які види транспортних засобів йому слід продавати.
Під час нещодавнього триденного заходу в Штутгарті, який проводився для роздрібних торговців Північної Америки, керівники Mercedes-Benz заявили, що цього року бренд збільшить кількість доступних двигунів внутрішнього згоряння та гібридних автомобілів і не очікує, що відсоток продажів електромобілів різко зросте в 2024 році.
«Кожен дилерський центр стурбований цим переходом до електрифікації та тим, чи він відповідає темпам споживача», - сказав президент Benzel-Busch Motor Car Group і голова дилерської ради Mercedes-Benz Джозеф Агреста.
За його словами, цього року компанія представить 25 нових і лише на ринку США планує продати приблизно на 50 000 купе, седанів, кросоверів і позашляховиків цього року. Під час заходу виконавчий директор Mercedes-Benz Ола Келленіус сказав, що бренд не зацікавлений у погоні за кількістю продажів і не буде знижувати ціни. Натомість це «дасть споживачеві більше цінності за його гроші на відміну від зниження роздрібної ціни».