Mercedes-Benz EQC - перший електричний кросовер німецької компанії - провалився на ринку, тому піде у дострокову відставку в травні наступного року.
EQC став не лише першим серійним електричним кросовером Mercedes-Benz, а й родоначальником цілої «зеленої» родини EQ, яка сьогодні налічує вже десяток моделей і з якою німецька компанія пов’язує своє майбутнє. На жаль, попит на EQC не виправдав надій компанії.
Річ у тім, що в основу батарейного кросовера лягла конверсійна платформа MRA, тобто електромобіль, по суті, зробили зі звичайного Mercedes-Benz GLC з двигуном внутрішнього згоряння, тобто розробникам довелося піти на ряд компромісів. Споживчі характеристики EQC виявилися посередніми, а ціна високою.
За даними CarSalesBase, в Європі минулого року Mercedes-Benz EQC розійшовся в кількості 18 233 штук, у Китаї продано 6098 штук, при цьому 2021 рік став найкращим для цієї моделі. Для порівняння, американський електричний кросовер Tesla Model Y у 2021 році проданий у Європі в кількості 27 687 штук, у Китаї - 200 131 одиниця.
Як повідомляє німецький Business Insider, випуск Mercedes-Benz EQC припиниться на початку травня наступного року - про це свідчить лист, розісланий нещодавно дилерам. Наступник, досконаліший у всіх відносинах, очікується орієнтовно у 2025 році, про що стало відомо ще у жовтні минулого року. Таким чином, у D-класі Mercedes-Benz понад два роки не матиме кросовера, але, мабуть, випуск «першого» EQC в сучасному конкурентному середовищі просто не має сенсу.