Mercedes-Benz вразив журналістів AMuS економічності електрофургону eSprinter. Компанія провела демонстраційний заїзд зі Штутгарту до Мюнхена і назад під наглядом інспекторів німецького технагляду TUV. Дистанцію 475 кілометрів Mercedes-Benz eSprinter подолав без підзарядки; за підсумками поїздки бортовий комп'ютер показав запас ходу 20 кілометрів, витрата енергії склала 21,9 кіловат-години на 100 кілометрів (WLTP).
Mercedes-Benz не уточнив характеристики прототипу eSprinter, але, за наявними даними, легко підрахувати, що ефективна ємність тягової батареї склала близько 107 кіловат-годин. Потужність електродвигуна не така важлива, адже немає сумнівів, що агрегат розташовувався спереду, як на дорестайлінгових фургонах.
Витрата енергії у розмірі 21,9 кіловат-години на 100 кілометрів можна співставити з електрокросоверами, адже на тесті був фургон із наддовгою базою та високим дахом. Втім, експеримент проводили з порожнім eSprinter: вантаж не перевищував 200 кілограмів. Ще один пом'якшувальний фактор - рівномірна їзда трасою зі швидкістю 73,5 кілометра на годину.
До показників концептуального Mercedes-Benz Sustaineer з автономністю 1000 кілометрів поки далеко, але немає сумнівів, що оновлений eSprinter виявиться «дальнобійнішим» від конкурентів, адже зараз найкращий показник серед електричних фургонів - 370 кілометрів без підзарядки (WLTP) для моделей концерну Stellantis. Дебют модернізованого eSprinter відбудеться у лютому.