Daimler Truck входить у новий етап з декорбанізації вантажних автомобілів. З середини 2024 року клієнтам будуть доступні для ходових випробувань п'ять сідлових тягачів, що працюють на водні - Mercedes-Benz GenH2. Машини будуть експлуатуватися у складі завантажених автопоїздів дорогами Німеччини, реальними маршрутами тих чи інших компаній.
Першими щасливчиками стануть Amazon, Air Product, INEOS, Holcim та Wiedmann & Winz. Остання компанія із землі Баден-Вюртенберг займатиметься доставкою морських контейнерів. Цей перевізник любить інновації. Так, автопарк компанії один із перших отримав телематичну систему Fleet Board, а нещодавно тут з'явилися електричні вантажівки Mercedes-Benz eActros 300.
Mercedes-Benz GenH2 працює на рідкому водні, який зберігається у двох баках із нержавіючої сталі - загальний запас становить 88 кг. Тягач оснащений силовою установкою на паливних елементах потужністю 2х150 кВт.
Спеціальний акумулятор дозволяє додатково забезпечити ще 400 квт. Щоправда, ємність його невелика - 70 кВт.год., тому він може застосовуватися на нетривалий час тільки при пікових навантаженнях - розгоні, подоланні підйомів та ін. Машина має два електромотори, що видають по 230 кВт постійної потужності та 330 кВт - пікової.
Заправлятимуться тягачі на двох спеціальних станціях - у Верті та в районі Дуйсбурга, причому за інноваційною технологією sLH2 («переохолодженим» рідким воднем). Це дозволить ще більше підвищити щільність енергії та полегшити процес заправки протягом 10 - 15 хвилин.
Зазначимо, що Daimler Truck при розробці машин Fuel Cell віддає перевагу саме рідкому водню, який має велику щільність енергії, що дозволяє збільшити запас ходу. Нагадаємо, що під час недавніх випробувань сідловий тягач Mercedes-Benz GenH2 у складі 40-тонного автопоїзда зміг проїхати без дозаправки 1047 км.