Mercedes-Benz констатує, що клієнти не так захоплені новими електромобілями, як очікувалось

Більшість автовиробників повним ходом прямують до електрифікованого майбутнього, але деякі з них вважають, що шлях вперед буде трохи вибоїстішим, ніж очікувалося. Mercedes-Benz впевнено крокує до переходу від бензинових до електричних моделей, але дилери компанії стикаються з труднощами при реалізації електромобілів.

У вересні дилерам знадобилося 82 дні, щоб продати електромобілі Mercedes в середньому, що набагато довше, ніж у середньому в класі люкс - 57 днів, а у конкурента BMW - лише 38 днів. Електрична лінійка автовиробника в США наразі включає EQS та EQS SUV, EQE та EQE SUV, EQB і висококласний EQS SUV Maybach.

Навіть в багатих США клієнти Mercedes дивуються цінам на EQ лінійку, які починаються приблизно від $53 000. Дилери кажуть, що знижки допомогли б їм у продажах але виробник поки що не спішить їх пропонувати.

Менеджери автосалонів кажуть, що головною причиною значного падіння попиту стала негнучка цінова політика: «Електромобілі приходять до нас незалежно від того, чи ми замовляли їх. Занадто велика цінова надбавка, особливо у верхній частині лінійки електромобілів, і майже відсутня підтримка лізингу, відлякують багатьох клієнтів».

Дехто в Mercedes вважає, що проблема в продуктах, адже вони не стають такими бажаними, як S-Class або AMG GT Coupe. Інсайдери також зазначили, що EQS не той автомобіль, який викликає бажання, на відміну від його бензинового аналога, а це проблема для товару з шестизначним цінником.

Можливо, для покупців Mercedes ціна не є такою великою проблемою, як для клієнтів інших брендів, але зараз всі думають про гроші. Відсоткові ставки високі, все інше в житті покупців теж дорожчає, інфляція підштовхує ціни – все це примушує людей уважніше вивчати цінники. Також треба відзначити, що ринок електромобілів давно вийшов зі стадії підтримки ентузіастами, а звичайні споживачі не хочуть бути піддослідними кроликами для тестування нових технологій. Та й не сказати щоб електромобілі Mercedes вирізнялись яскравими інноваціями в сфері, де тренди задають Tesla та китайські виробники на чолі з BYD.

Цікаво, що задля мінімізації ризиків під час переходу до чистих електромобілів, Mercedes-Benz, на відміну від конкурентів з BMW та Audi, виділив окрему лінійку EQ, які досить сильно відрізняються дизайном від традиційних автомобілів марки. Можливо це також вплинуло на рівень продажів. З іншого боку, продажі звичних, в тому числі ззовні, автомобілів з три-променевою зіркою, лишаються добрими і бренд не отримує негативного зворотного зв’язку від фанатів марки через екстравагантні експерименти із зовнішністю, як BMW з її лінійкою iX. Принаймні, враження від нового флагману баварців, седану сьомої серії, розділились.

Цікаво, що 90% дилерів Mercedes-Benz заявили, що мають EV або PHEV в наявності. Мерседес пропонує п'ять моделей електромобілів з акумуляторними батареями на ринку, і ще більше готується до випуску. Незважаючи на досить агресивний вхід в сегмент електромобілів, Mercedes зіткнувся з проблемою реалізації, через небажання пристосовуватись до висококонкурентного середовища. Один дилер сказав, що у нього на складі є шестимісячний запас електромобілів, але лише 50-денний запас моделей з двигунами внутрішнього згорання.

Іронія ситуації полягає в тому, що Mercedes-Benz, точніше Daimler AG, були співзасновниками Tesla і володіли до 2014 року значним пакетом акцій компанії, який давав право участі в раді директорів та впливати на важливі рішення.

Источник: AUTO-Consulting
26.10.2023
#mercedes#електромобілі