Ще восени компанія Mercedes-Benz продемонструвала на виставці IAA Mobility концепт EQC, якому судилося стати провісником електричної версії легендарного «Гелендвагена» - важкої повнопривідної машини, яка за своїми габаритними розмірами поступається американським конкурентам. Саме на цій моделі повинні дебютувати батареї нового типу із підвищеним вмістом кремнію в аноді, які забезпечать позашляховик достатнім запасом ходу.
Як пояснює прес-реліз на сайті німецького автовиробника, до 2025 року свої плоди має принести багаторічна співпраця з молодою каліфорнійською компанією Sila Nanotechnologies, яка була заснована в 2011 році, а вісьмома роками пізніше почала отримувати фінансування з боку Mercedes-Benz. Розробки компанії спрямовані на створення анодів для літієвих акумуляторів, які завдяки високому вмісту кремнію дозволяють збільшити щільність зберігання енергії на 20-40% до 800 Вт/год на літр об'єму тягової батареї. Саме в електричній версії G-Class дебютують такі батареї, які випускатимуться з використанням анодів виробництва Sila.
Остання налагодить виробництво необхідних компонентів на своєму підприємстві у штаті Вашингтон, на будівництво якого виділено кілька сотень мільйонів доларів. Цей майданчик спочатку буде на 100% використовувати енергію з відновлюваних джерел та розпочне роботу у 2024 році. Хоча Mercedes-Benz і буде першим комерційним клієнтом Sila, навряд чи залишиться єдиним, оскільки стартап співпрацює і з BMW, що конкурує. Компанію Sila започаткував колишній фахівець Tesla, торік їй вдалося залучити близько $590 млн інвестицій, а поточна капіталізація стартапу оцінюється у $3,3 млрд.