Лінійка повністю електричних Mercedes EQ поповнилася новим мінівеном EQT. Він розташований нижче EQV як альтернатива електромобілю T-класу. Ми очікуємо, що EQT надійде у продаж наприкінці цього року за ціною близько 49 000 євро.
Як і T-клас, EQT є пасажирським фургоном, але пізніше з'явиться ще більш практична версія кемпера Marco Polo, яка вже була представлена у вигляді концептуальної моделі. EQT використовує ту ж платформу, що і T-Class та Renault Kangoo (і Kangoo E-Tech). Як і в більшості електричних фургонів і мінівенів, зовні EQT і T-Class мало чим відрізняються, за винятком заглушених радіаторних решіток. На базовій моделі видно новий набір додаткових світлодіодних фар, а також 17-дюймові колеса.
Збоку ми бачимо ті ж розсувні задні двері, що й у T-класу, а всередині тримісний складний диван другого ряду. Базовий EQT оброблений чорною тканиною з деякими елементами зі штучною синтетичною шкірою, а версія з довгою колісною базою, яка з'явиться пізніше у 2023 році, запропонує додатковий простір у салоні.
На старті продажів електрична модель отримає 120-сильний двигун. Офіційний запас ходу становить понад 280 км, що приблизно відповідає моделям Citroen e-Berlingo, Vauxhall Vivaro Electric та Peugeot e-Partner. Завдяки можливості заряджання постійним струмом потужністю 80 кВт EQT може заряджати свої акумулятори з 10 до 80 відсотків за 38 хвилин. Також є вбудований зарядний пристрій змінного струму потужністю 22 кВт.
Технічний пакет EQT побудований на програмному забезпеченні Mercedes MBUX, хоч і з меншим семидюймовим сенсорним екраном. Усередині можна відзначити пару аналогових циферблатів, які відображають швидкість та споживання енергії, розділених 5,5-дюймовим дисплеєм приладів. Голосовий помічник «Привіт, Мерседес» доступний за додаткову плату, але кожен EQT отримує підтримку Apple CarPlay, Android Auto та радіо DAB.