Відділення Mercedes-AMG показало прототип нового C 63. Компактний седан вперше буде оснащений не V-подібним восьмициліндровим двигуном, а гібридною силовою установкою на базі допрацьованого мотора від A 45. Обіцяні комбінована віддача на рівні 679 кінських сил і 750 Нм моменту повний привід та знижена маса.
Mercedes-AMG C 63 S 4Matic+, що йде, мав у своєму розпорядженні «вісімку» 4.0 з двома турбокомпресорами, яка видавала 510 кінських сил і 700 Нм крутного моменту. І хоча наступник збереже той самий індекс, концепція дещо зміниться. Тепер передню вісь наводитиме «четвірка» M 139 з 48-вольтовим стартер-генератором, електричною турбіною та віддачею 477 кінських сил. Задню - 204-сильний електромотор. Така установка називається P1, у сумі вона дає 679 сил та 750 Нм.
Це більше, ніж у колишнього C 63 S і головного конкурента BMW M3 Competition (510 к.с., 650 Нм). По моменту, гібрид C 63 перевершує Alpina B3 (730 Нм), але трохи поступається B5 (800 Нм).
Динамічні характеристики поки що не розкриваються, проте розгін до «сотні» в районі 3,5 секунд виглядає цілком реальним.
Головне - чотирициліндровий ДВС важить на 48,5 кілограма легше за V8 M 177, і якийсь виграш є, навіть якщо враховувати масу гібридної доважки. Також у C 63 наступного покоління нижче центр тяжіння і повний привід (попередній C 63 S був задньопривідним), з яким можна точніше контролювати тягу на кожній осі.
Поки що новий Mercedes-AMG C 63 дебютував у вигляді прототипу. Гібрид показали в рамках «24 години Нюрбургрингу» і пообіцяли вивести на ринок вже цього літа. Силової установки на базі M 139 також ще ні в кого немає. Спочатку її випробуватиме майбутній C 63, а потім вона дістанеться іншим моделям з аналогічним індексом.