У Китаї відкрили прийом заявок на оновлені «молодші» чотиридверки з Аффальтербаха; ще до найважливішого ринку з майже дворічною затримкою дісталися флагманські супергібриди. В обох випадках неймінг незвичний: Mercedes-AMG A 35 L 4Matic і Mercedes-AMG S 63 LE Performance відповідно. В інших країнах нічого подібного немає: це стосується і кузова, і «тюнінгу» шильдиків!
«Молодший» Mercedes-AMG A 35 L зазнав рестайлінгу, причому китайська версія відрізняється від «глобальної» збільшеною на шість сантиметрів колісною базою! Уся надбавка дісталася заднім дверям, тож у цьому разі літера L (Long) зрозуміла. Щодо двигуна апгрейда немає: турбомотор 2.0 розвиває 306 кінських сил і 400 Нм, а ще 14 сил і 250 Нм короткочасно може додати 48-вольтовий стартер-генератор.
Флагманський S-Class для Китаю «розтягувати» не стали: колісна база ті самі 3216 міліметрів. Однак заради іміджу супергібрид називається AMG S 63 LE Performance, тобто змінився тільки шильдик! Пояснення просте: у країні, де літера L є у всіх седанів (A-, C-, E-Класи) випускати представницьку модель без неї неприпустимо. Силова установка така сама, як в інших країнах: з електромотором, батареєю на 13 кВт-год і віддачею 802 кінські сили (1430 Нм).
Дешевими моделі Mercedes-AMG бути не можуть: седан A 35 L 4Matic коштує від 409 тисяч юанів (56 тисяч доларів), а за супергібрид S 63 LE Performance потрібно викласти як мінімум 2,675 мільйона юанів (366 тисяч доларів).