Mercedes-AMG готує «заряджену» версію свого найкомпактнішого електричного SUV, який стане молодшим членом лінійки високопродуктивних електромобілів. Мова йде про майбутній GLA EQ, який уже помітили під час тестових випробувань поблизу Нюрбургринга. Саме там інженери AMG традиційно проводять відпрацювання підвіски, керованості та теплових режимів силових установок. Очікується, що серійний автомобіль з'явиться ближче до 2027 року та стане однією з ключових моделей у стратегії електрифікації бренду.
Модель базується на тій самій надсучасній платформі, яка лежить в основі нового CLA, його універсальної версії Shooting Brake, а також оновленого GLB. Це дозволяє пропонувати GLA EQ як у гібридній модифікації, так і у повністю електричному виконанні. Стандартні електричні версії отримають два електродвигуни та систему повного приводу, а також батарею ємністю близько 85 кВт-год із підтримкою швидкісного заряджання потужністю до 320 кВт. Таке рішення фактично виведе динаміку та запас ходу моделі на рівень сучасних електроспорткарів.
Що стосується AMG-версії, то вона стане найпотужнішою у сімействі. За попередніми даними, топова модифікація може отримати триелектродвигунну силову установку із загальною потужністю, що наближатиметься до 500 к.с. Така конфігурація дозволить застосувати розвинену систему розподілу тяги між осями та окремими колесами, а також реалізувати режим дрифту. Таким чином, майбутній електричний GLA AMG матиме не лише швидку лінійну динаміку, а й характер керованості, притаманний класичним моделям AMG з двигунами внутрішнього згоряння.
На випробувальних зразках, які вдалося сфотографувати, вже помітні характерні ознаки «зарядженої» версії. Це великі ковані колеса, що типово використовуються у високопродуктивних моделях AMG, та потужні моноблокові гальмівні супорти, здатні витримувати тривалі високі навантаження. Візуально кузов матиме знайомі пропорції звичайного GLA, однак з агресивнішими бамперами, розвиненою аеродинамікою та деталями оформлення, що наближають його до новітніх суперкарів Mercedes-Benz.
Особливу увагу привертає й те, що Mercedes-Benz планує використовувати у новому GLA AMG легкі та компактні електродвигуни, розроблені британською компанією Yasa, яка вже входить до складу німецького концерну. Саме ці мотори виділяються надзвичайно високою питомою потужністю та ефективністю. У недавніх тестах один із моторів Yasa вагою всього 12,7 кг зміг продемонструвати пікову потужність понад 1 000 к.с., що стало рекордом щільності потужності серед електроприводів. Хоча у серійному виконанні показники будуть стриманішими, технологічна база дозволяє забезпечити високі експлуатаційні характеристики при компактних габаритах та полегшеній конструкції силової системи.