Mazda змінила логотип уперше за 28 років

Японська компанія Mazda адаптувала свій логотип до сучасних реалій, зробивши його більш плоским. Звична «чайка», що прикрашала автомобілі компанії протягом майже 28 років, була представлена ще в 1997 році.

Офіційно новий логотип Mazda ще не був представлений. Його дебют має відбутися на заході, присвяченому 105-річчю компанії, який відбудеться 30 січня. Судячи з опублікованих на сайті Патентного відомства Японії зображень, емблема втратить свою тривимірність з металевою текстурою та гострими краями. Вона стане більш плоскою і обтічною, але залишиться впізнаваною.

Такий крок компанія зробила для того, щоб логотип виглядав краще на екранах смартфонів і ноутбуків. Схема кольорів «чорне на білому» створює чисту, висококонтрастну естетику. Існує думка, що оновлений логотип Mazda може співіснувати з актуальним, залежно від його застосування. Наприклад, звичну емблему можна буде бачити безпосередньо на автомобілях марки, а оновлений варіант використовуватиметься в інтернет-просторі.

Нагадаємо, що японська компанія Mazda була заснована 30 січня 1920 року. Свій перший автомобіль вона випустила у 1931 році - це була триколісна вантажівка. Перший легковий автомобіль - Mazda R360 Coupe - з'явився у 1960 році. Перший логотип являв собою фрезу, і згодом його змінювали різні ітерації назви марки.

Источник: Авто Центр
Фото: Japan Patent Office
29.01.2025
#mazda