Оновлений Maserati MC20 у спеціальному виконанні під назвою MCPura дебютував на цьогорічному Фестивалі швидкості в Гудвуді й одразу привернув до себе увагу не лише фанатів бренду, а й поціновувачів дизайнерської та інженерної досконалості. Ця модель, яка доступна як у кузові купе, так і кабріолеті Cielo, є новою ітерацією флагманського суперкара MC20, однак із суттєвими зовнішніми й технічними змінами, що виокремлюють її унікальність у межах серії.
Найпомітнішою зміною у порівнянні з базовим MC20 стала повністю оновлена передня частина кузова. Maserati використала новий варіант решітки радіатора з елементами, натхненними болідом GT2 Stradale, і вмонтувала вдосконалені аеродинамічні елементи. Інженери провели тисячі годин у аеродинамічній трубі, щоб довести обтічність до ідеалу. Візуально ефект підкреслюється глибоким дифузором ззаду та збільшеним спойлером, що дозволяє значно покращити притискну силу на високих швидкостях.
Колірна палітра MCPura створена спеціально для цього проєкту. Зокрема, новий відтінок Devil Orange присвячено першій жінці-пілоту Формули-1 - Марії-Терезі де Філіппіс. Для кузова також доступний колір Ai Aqua Rainbow: у матовому варіанті - для купе, а в глянцевому - для кабріолета Cielo. Обидва варіанти мають ексклюзивний вигляд, що підкреслює сучасний дух Maserati і водночас шанує історичну спадщину бренду.
Салон моделі розроблено у спортивно-преміальному ключі: використовується високоякісна алькантара, нове багатофункціональне кермо із зрізаним верхом у стилі GT2, карбонові вставки та атмосферна підсвітка перемикання передач (для купе). Крім того, пороги прикрашені оновленими логотипами MCPura. І мультимедійна система, і панель приладів оснащені дисплеями, що походять від моделі GT2 Stradale. В стандартній комплектації передбачено аудіосистему з шістьма динаміками, а опціонально доступна високоякісна аудіосистема Sonus Faber із 12 динаміками, яка забезпечує захопливий акустичний досвід.
Під капотом обох версій MCPura знаходиться 3-літровий V6 Nettuno з подвійним турбонаддувом, що генерує потужність у 621 к.с. при 7500 об/хв та крутний момент 720 Нм при 3000 об/хв. Цей двигун працює у парі з 8-ступеневою роботизованою трансмісією з подвійним зчепленням. Завдяки такому поєднанню, автомобіль здатен розганятися з місця до 100 км/год за вражаючі 2,9 секунди. Максимальна швидкість у купе досягає 325 км/год, а у кабріолеті Cielo - 320 км/год, що робить MCPura однією з найдинамічніших моделей у своїй категорії.