На виставці IAA Transportation 2022 компанія MAN Truck & Bus зробила ставку на електротранспорт і цифрові рішення, що підвищують економічність.
Вперше широкій публіці був продемонстрований електричний магістральний тягач eTruck, який дозволяє 40-тонному автопоїзду проїжджати щодня 600 - 800 км, а в перспективі - і всі 1000 км. Поки це прототип, проте перші машини надійдуть на випробування до клієнтів вже в 2024 році.
Також в Ганновері компанія продемонструвала сідловий тягач TGX, який завдяки вдосконаленому двигуну і оптимізованій аеродинаміці дозволяє заощадити до 4% палива на 100 км.
Клієнти також отримали доступ до нових цифрових сервісів MAN Now. Це і спрощена оплата на заправках - SimlePay, дистанційне оновлення картки навігації та функцій предикативного круїз-контролю EfficientCruise, цифрове управління сервісом - MAN Service Care, а також функція онлайн-моніторингу за економічністю автомобіля - MAN Platform.
На стенді також можна ознайомитися з тягачем MAN TGX 18.640 з новим пакетом Individual Lion S, що включає зокрема затемнену передню оптику.
Що ж стосується технологій автономного водіння, то сьогодні MAN працює над двома проектами в цій області. Це ANITA, який передбачає автоматизацію в доставці залізничних контейнерів компанії Deutsche Bahn. І проект ATLAS L4, реалізація якого дозволить машинам MAN наприкінці 2024 року стати першими автономними вантажівками 4-го рівня, що вийшли на німецькі автобани.