Британська компанія Lotus поділилася інформацією про свою нову силову установку Hyper Hybrid, яка здатна вп'ятеро швидше заряджати батарею і забезпечує великий запас ходу. Крім того, в компанії розповіли про плани щодо електрифікації з урахуванням сучасних тенденцій. Зокрема, на конференції для акціонерів було оприлюднено інформацію, що компанія має намір скоригувати свою стратегію електрифікації Vision 80, включивши до неї технологію 900V Hyper Hybrid EV. Головна особливість новинки полягає в тому, що вона дає змогу більш активно використовувати традиційні види палива.
Йдеться про те, що замість гібридного силового агрегату, в якому ДВЗ не має фізичного зв'язку з колесами та застосовується винятково в якості бензогенератора для заряджання батарей (REEV), у новій конструкції ДВЗ зможе використовуватися як тяговий двигун. На думку генерального директора Lotus Фен Цинфена, «майбутні гібриди не будуть просто електромобілями зі збільшеним запасом ходу, оскільки в певних сценаріях вони зможуть працювати на бензиновому двигуні, наприклад, на високих швидкостях».
Цинфен також зазначив, що, на відміну від REEV, гібриди Lotus забезпечуватимуть гідну продуктивність у будь-який час. Для цього компанія розробила нову технологію подвійної гіперзарядки (dual hyper charging technology), яка забезпечує надшвидке заряджання як під час підключення до зарядної станції, так і в процесі руху автомобіля. В останньому випадку ДВЗ використовуватиметься як генератор і заряджатиме акумулятор зі швидкістю, що «у 5 разів швидша». Це забезпечить «безперебійну роботу електромобіля в будь-якій ситуації, включно з прискоренням на високих швидкостях і в особливо холодний період».
Завдяки комбінації бензинового та електричного моторів автомобілі Lotus із силовим агрегатом Hyper Hybrid матимуть сумарний запас ходу понад 1110 км. Це майже вдвічі більше, ніж у кросовера Eletre, у якого запас ходу не перевищує 600 км за циклом WLTP. Також нова система дасть змогу заряджати акумулятор від 10 до 80% ємності лише за 10 хвилин при підключенні швидкісної станції постійного струму.