Еволюція знову торкнулася антени, яку цього разу замінить невидима плівка, захована у склі. Довгий час автомобілі комплектувалися довгою антеною, потім прийшов варіант з так званими акулячими плавниками. І ось взято ще один рубіж, новатором якого виступила компанія LG.
Корейський технологічний гігант у партнерстві з французьким виробником скла Saint-Gobain Sekurit розробив прозору антену, яку можна непомітно розмістити на лобовому склі або вклеїти в люк на даху. Прозора антена LG буде доступна як на склі, так і в склі. Ця інновація спрямована на полегшення майбутнього програмно-визначених транспортних засобів, не впливаючи на дизайн автомобіля.
Автовиробники все більше віддають перевагу новим технологіям для продажу своїх автомобілів, встановлення безперебійного підключення до таких мереж, як 5G, Глобальна навігаційна супутникова система (GNSS), Bluetooth та інших. З появою електромобілів все більше уваги приділяється аеродинаміці.
Плівка була розроблена на основі понад 80 патентів, якими володіє компанія, наприклад технологія прозорих електродів. Щоправда, виробники не уточнив переваги транспортних засобів від цієї технології.
Повідомляється, що усі деталі інноваційного рішення та цінники на прозору антену буде озвучено і продемонстровано публіці на виставці електроніки Consumer Electronics Show (CES) 2024, що пройде з 9 по 12 січня у Лас-Вегасі.