Раніше стало відомо, що Toyota може розробляти механічну коробку передач для електромобілів. І тепер, майже через десять місяців, бренд Lexus офіційно підтвердив це.
Як стало відомо, система включатиме тахометр і третю педаль, щоб водії могли фізично перемикати передачі як на класичному автомобілі з ДВЗ й «механікою». Щоправда, назвати додаткову педаль педаллю зчеплення було б некоректно, адже насправді в електрокарі вона не буде пов'язана зі зчепленням. Та й розраховувати на появу в електромобілі механічної коробки передач у традиційному розумінні зі справжніми шестернями та синхронізаторами не варто - ефект «механіки» буде змодельований за рахунок програмного забезпечення.
У Lexus МКПП описують як симулятор з педалями та фізичним перемиканням передач, який створює відчуття справжньої, звичної для всіх «механіки». Втім, реалізовано це все буде наскільки реалістично, що авто може навіть «заглохнути» або, наприклад, покотитися назад при старті в гору.
«Цей новий проект розпочався з того, що деякі інженери Lexus задумалися про те, що їм подобається у традиційних автомобілях із двигунами внутрішнього згоряння, і чого їм не вистачає в електромобілях. Механічна коробка була тим, що їм особливо подобалося», - повідомили у компанії.