Оновлений седан Lexus IS 2026 модельного року готується до виходу на ринок США після дебюту в Японії, який відбувся у вересні. Для однієї з найдовговічніших моделей бренду це вже третій рестайлінг за час нинішнього покоління, що перебуває у виробництві з 2013 року. Після оновлень 2017 та 2020 років Lexus вирішив ще раз продовжити життєвий цикл IS, суттєво освіживши зовнішність, помітно переробивши інтер'єр, доопрацювавши шасі та радикально спростивши модельну лінійку.
Найбільш відчутні зміни стосуються саме структури пропозиції. Для американського ринку Lexus повністю відмовився як від початкових версій IS 300 з 2,0-літровим турбованим чотирициліндровим двигуном, так і від флагманського IS 500 з атмосферним V8. У результаті в гамі залишилася лише одна силова установка - 3,5-літровий атмосферний V6, який відтепер встановлюється на всі модифікації без винятку. Саме тому базовою версією моделі став IS 350, і цей крок безпосередньо вплинув на ціну.
Стартова вартість Lexus IS 2026 року в США зросла майже на 5 тисяч доларів. Якщо раніше вхідний IS 300 коштував 41 830 доларів, то тепер початкова ціна IS 350 становить 46 795 доларів, і в цю суму вже включено плату за доставку та підготовку автомобіля. Водночас у Lexus наголошують, що при порівнянні однакових за оснащенням версій зростання не виглядає настільки різким: виконання F Sport Design подорожчало на 1 640 доларів, а повністю укомплектований F Sport - на 2 015 доларів. Навіть за нових умов IS 350 залишається конкурентним у класі, адже, наприклад, BMW 330i у США стартує з 47 500 доларів, а з повним приводом коштує вже близько 49 500 доларів, при цьому пропонуючи менш потужний дволітровий турбодвигун.
Зовні Lexus IS 2026 року отримав оновлену передню частину з більш скульптурним бампером, зміненою фірмовою решіткою та новими повітрозабірниками, що зробили образ седана агресивнішим. Загальні пропорції кузова при цьому збережені, але з'явився новий дизайн стандартних 19-дюймових колісних дисків, можливість замовлення червоних гальмівних супортів і збільшеного заднього спойлера у стилі «ducktail». Емблему Lexus на кришці багажника замінили на напис з назвою марки літерами. Палітра кольорів кузова включає знайомі відтінки Ultra White, Iridium, Cloudburst Gray, Caviar, Infrared та Ultrasonic Blue Mica 2.0, а також новий колір Wind, який дебютує саме з цим оновленням.
Найбільші зміни відбулися в салоні, де Lexus фактично створив відчуття переходу на нове покоління. Інтер'єр отримав нову архітектуру передньої панелі, перероблені дверні карти та інший центральний тунель. Сенсорний екран мультимедійної системи тепер має діагональ 12,3 дюйма, а керування кліматичною установкою повернули до фізичних тумблерів, що має покращити ергономіку. Дефлектори вентиляції виконані у стилі турбін і стилістично відсилають до суперкара GR GT. Для салону з'явилася нова кольорова схема Radiant Red, а також декоративні вставки з кованого бамбука як альтернатива традиційним темним оздобленням. Стандартна аудіосистема з десятьма динаміками може бути замінена на преміальну Mark Levinson з 17 динаміками, у салоні передбачено чотири порти USB-C і бездротову зарядку для смартфонів. Окремо Lexus оновив комплекс електронних асистентів, і тепер IS оснащується системою Lexus Safety System+ 3.0 з розширеним набором функцій допомоги водієві.
Для перших покупців бренд підготував спеціальну пропозицію. Перші 350 екземплярів Lexus IS 350 F Sport, проданих у США, можна буде замовити з пакетом Special Appearance Package. Він передбачає матове забарвлення кузова Hakugin White у поєднанні з контрастним чорно-білим салоном, чорні ковані 19-дюймові диски BBS, світлодіодні фари з потрійним променем, люк у даху та розширений набір оснащення, який включає пакети Handling і Technology, аудіосистему Mark Levinson, електричні сонцезахисні шторки ззаду й спеціальні килимки.
Технічно Lexus IS 2026 року в США став максимально «однозначним». Усі версії оснащуються атмосферним 3,5-літровим V6 потужністю 314 к.с. і крутним моментом 280 фунт-футів. Задньоприводні модифікації комплектуються восьмиступеневою автоматичною коробкою передач, а версії з повним приводом - шестиступеневим «автоматом». Від V8 і базових моторів бренд повністю відмовився, і жодних ознак їх повернення наразі немає. При цьому японський ринок зберігає гібридний IS 300h з 2,5-літровим двигуном і сумарною потужністю 217 к.с., але для США цей варіант не передбачений.
Окрему увагу інженери приділили налаштуванням шасі. Для моделі 2026 року переглянули параметри підвіски та рульового управління, щоб забезпечити більш стабільний зворотний зв'язок і природніші реакції в поворотах. Також доопрацювали повернення керма і педалей у вихідне положення, що, за словами Lexus, має покращити відчуття контролю під час щоденної їзди.