Британська компанія Jaguar Land Rover представила для своїх шанувальників нове покоління позашляховика Range Rover Sport. Автомобіль став більшим, потужнішим та має збільшений запас ходу на електротязі у гібридних версій. Про це повідомляє пресслужба виробника.
Дизайн новинки продовжує розвиток стилістики більшого флагманського Range Rover. Автомобіль має обтічну форму зі згладженими кутами, захованими ручками дверей та оригінальною тонкою світлотехнікою.
Завдяки збільшення колісної бази на 54 мм (2977 мм) у салоні стало просторіше. У списку опцій з'явилися масажні крісла з 22-ма регулюваннями, «просунута» система вентиляції та очищення повітря, аудіосистема Meridian потужністю 1430 Вт та 29-ма динаміками, система придушення зовнішніх шумів та 13,7-дюймовий екран шкали приладів. Управління всіма допоміжними функціями покладено на 13,1-дюймовий сенсорний дисплей інфо-розважальної системи Pivo Pro та підтримкою Amazon Alexa.
Для новинки буде доступна широка гама бензинових, дизельних та гібридних силових агрегатів потужністю 300 до 530 к.с. Всі мотори працюють у парі з 8-ступіневою автоматичною трансмісією ZF, а система повного приводу Intelligent All-Wheel Drive дозволяє відключати передню пару коліс для зниження витрат палива. У 2024 році компанія обіцяє запропонувати повністю електричний варіант позашляховика.
Топовий Range Rover Sport P530 отримав 4,4-літровий мотор BMW V8, який має у своєму арсеналі 530 «конячок». А гібридна модифікація P510e забезпечує 510 к.с. Вона використовує 3-літровий рядний 6-циліндровий двигун сімейства Ingenium та батарею місткістю 38,2 кВтг.
Версія P440e здатна подолати до 114 км за циклом WLTP на електротязі, а P510 – 113 км. Гібридні модифікації з PHEV можуть проїхати до 88 км, що майже вдвічі перевищує показники колишньої моделі P400e (48 км). Крім того, новинка може заряджатися на станціях потужністю 50 кВт, які дозволять зарядити батарею до 80% її місткості за 40 хвилин.
Автомобіль отримав активну систему контролю кренів. А в комплектації First Edition є пакет Stormer Handling, в який крім згаданого контролю кренів увійшли задня вісь, що підрулює, активний електронний диференціал і система розподілу крутного моменту.
Land Rover отримав нову пневмопідвіску та систему підрулювання задніх коліс для покращення маневровості. Система Terrain Response поповнилася функцією круїз-контролю на бездоріжжі. А режим Wade Mode автоматично збільшує кліренс та закриває вентиляційні отвори для подолання водних перешкод глибиною до 900 мм.
Вартість Range Rover Sport у Великій Британії стартує з 79125 фунтів, а в США за базову версію P360 SE просять від $83000. Це відчутно дорожче за попередника, ціна на який починалася з $70900, але значно дешевше нового Range Rover, який обійдеться мінімум у $104500.