Вже зараз деякі автовиробники відмовляються від випуску машин виключно з двигунами внутрішнього згоряння, переходу на гібридні силові установки чи чисту електротягу. До 2030 року влада деяких країн заборонить продаж нових транспортних засобів з ДВЗ, а тому навіть виробники спорткарів готуються до нових вимог заздалегідь. Lamborghini, однак, розраховує зберегти випуск гібридів і наступного десятиліття.
Справа навіть не в динаміці, яку електромобілі з їхньою характеристикою забезпечують у надлишку. Тягові акумулятори значно збільшують масу електромобілів, а виробники спортивних автомобілів звикли боротися за кожен кілограм ваги машини. Знову ж таки, електромобіль із потужною силовою установкою та скромним за ємністю акумулятором виявиться не зовсім практичним вибором для заможних клієнтів, які є основною цільовою аудиторією виробників спорткарів. У цьому сенсі гібридна силова установка видається розумним компромісом.
Марка Lamborghini, як заявив в інтерв'ю італійському виданню Il Corriere della Sera її голова Штефан Вінкельманн (Stephan Winkelmann), розраховує залишити у своєму асортименті два гібридні спорткари навіть після 2030 року, коли в Європі набудуть чинності обмеження на продаж машин з ДВЗ. Йдеться про спорткари з силовими установками, здатними працювати на синтетичних видах палива, які не завдають навколишньому середовищу такої ж шкоди, як традиційне вуглеводневе. Проблема, за словами глави Lamborghini, полягає не лише в обмеженому обсязі виробництва таких видів палива, а й у відсутності законодавчих винятків, які дають змогу продажів таких машин після 2030 року. У цьому сенсі компанія, що входить до складу Volkswagen, розраховує на послаблення з боку законодавців.
Гібридна силова установка у складі спорткара дозволяє зберегти вражаючу динаміку, а також обмежити масу транспортного засобу без шкоди для його запасу ходу. Подібної стратегії дотримуються багато конкурентів Lanborghini типу Ferrari, Aston Martin і McLaren, але вони до 2030 року мають намір перейти на чисту електротягу, представивши свої перші моделі електромобілів до середини поточного десятиліття. Сама Lamborghini збирається зробити гібридними силові установки всіх своїх моделей до 2024 року, розпочавши міграцію наступного року. Перший електромобіль марки з'явиться лише до кінця десятиліття. Представники McLaren раніше заявляли, що клієнтам важливий і гучний звук вихлопу, який при відмові від ДВЗ доведеться синтезувати через динаміки. Іншим важливим напрямком інноваційної діяльності виробників спорткарів та їх партнерів є розробка більш легких та ємних тягових акумуляторів.