Гоночний марафон «24 години Дайтон» у січні 2023 року стане місцем дебюту Lamborghini Huracan GT3 Evo2. Італійський автовиробник анонсував оновлену версію свого існуючого гоночного купе, яке вже протягом кількох років виступає у перегонах по всьому світу. Заявлено, що модифікація Evo2 стане ще швидшою і надійнішою як у спринтерських, так і марафонських заїздах. А ще машина стала більш стильною та агресивною візуально.
Представлений в 2019 році Lamborghini Huracan GT3 Evo став гоночним варіантом купе Lamborghini Huracan Evo, а новий Lamborghini Huracan STO - модифікація Super Trofeo Omologato, у свою чергу, є дорожнім виконанням гоночного спорткара Huracan Super Trofeo Evo з фірмового монокубка. З такою «базою» новинка обіцяє стати одним із найшвидших автомобілів свого класу GT3. Дизайн повністю карбонового кузова виконаний стилістами заводського підрозділу Lamborghini Centro Stile - нові спліттери, дифузор та нижня частина кузова підвищують аеродинамічну ефективність.
Підлога з вуглецевого волокна, покритого високоміцним волокном Zylon, разом з новим дифузором забезпечує більшу притискну силу, ніж GT3 Evo поточного покоління. Заднє антикрило, яке встановлено на стійках із алюмінієвого сплаву, має більший діапазон регулювань. У дорожнього Huracan STO запозичений дизайн антикрила і відомий шестикутний дизайн повітрозабірника і задній «плавник», які забезпечують аеродинамічний баланс і оптимальний потік повітря в двигун - повітрозабірник на даху з'єднаний зі шноркелем, який замінює бічні повітрозабірники. Оснащений титановими клапанами двигун V10 (потужність не названа) має 10 дросельних заслінок з електронним управлінням - система, розроблена гоночним підрозділом Lamborghini Squadra Corse, кріпиться до двигуна всього чотирма гвинтами. Опробоване на трековому гіперкарі Lamborghini Essenza SCV12 полегшує та прискорює обслуговування.
Від того ж Essenza SCV12 запозичені оновлений каркас безпеки з двома задніми стійками та новими карбоново-кевларовими стільниковими панелями, що підвищують захист гонщика у разі бокового зіткнення. Бічні вікна з оргскла тепер кріпляться до дверної панелі гвинтами для більшої жорсткості та загальної надійності всієї конструкції. Гальмівні механізми отримали нові супорти та колодки, щоб система була ефективна як у коротких, так і у довгих гонках.
Для того, щоб полегшити керування автомобілем в умовах поганого зчеплення навіть недосвідченими гонщиками, Huracan GT3 Evo2 оснащується спеціальними системою контролю тяги (TCS) та антиблокувальною гальмівною системою (ABS). 18-дюймові колеса з кріпленням центральної моногайки взуті в шини PZero, оскільки Pirelli є давнім партнером Lamborghini. Постачання Lamborghini Huracan GT3 Evo2 клієнтам почнуться в другій половині 2022 року, а командам, які вже використовують Lamborghini Huracan GT3 Evo, буде доступний пакет оновлень - за допомогою набору деталей наявні машини можна буде проапгрейдить до модернізованих спорткарів.