Китайський авторинок почав рік з обвалу

Китайський авторинок у січні 2023 року скоротився на 38%, пише Reuters. Попит на нові легкові авто в Китаї різко впав через скасування податкових пільг на купівлю автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння і терміном дії субсидій на електромобілі, що минув, а також зі святкуваннями Китайського Нового року, які тривали цілий тиждень.

У грудні минулого року китайський авторинок, який є найбільшим у світі, зріс на 2,4%. Січень завершився не тільки загальним падінням, а й скороченням продажів машин на «чистій» енергії - електрокарів і гібридів, що підключаються. Вони пішли в мінус на 6,3%, хоча за минулий рік попит на екологічні легковики майже подвоївся.

Основний чинник, який негативно вплинув на ринок, - припинення стимулювання з боку держави. Так, незважаючи на ознаки послаблення попиту, влада вирішила не продовжувати 50-відсоткову податкову пільгу на купівлю автомобілів із ДВС. Майже одночасно минув термін дії субсидій на придбання електрокарів, які діяли понад 10 років.

Внаслідок цього виробникам електромобілів, включаючи Tesla, довелося знижувати ціни, щоб зберегти становище. Це, в свою чергу, призвело до невдоволення клієнтів, які купили машини до коригування - за вищими цінами. Проте захід спрацював: Tesla вдалося продати за місяць 66 951 автомобіль місцевого виробництва, що на 18% більше, ніж у грудні, і на 10% більше, ніж у січні-2022.

Источник: Auto-Consulting
18.02.2023
#авторинок#китай