Санкції США та Європейського союзу внесли корективи у роботу російських автомобільних дилерів. Окрім проблем із доступністю запчастин та фірмових сервісів вони зіткнулися з небажанням виробників укладати довгострокові договори. При чому йдеться про китайські бренди.
Як правило термін контрактів на постачання автомобілів складає близько року. У окремих випадках обмежувалися навіть трьома місяцями. Ймовірно, таким чином китайські автовиробники намагаються уникнути вторинних санкцій, які США та ЄС застосовують до компаній, які продовжують працювати в росії.
Ще одним фактором є економічна війна між Вашингтоном та Пекіном, яка розгорається з новою силою. У Білому Домі будь-якої миті можуть вирішити перекрити «кисень» китайцям, викривши у постачанні заборонених товарів до країни-агресора.