Китайські автовиробники, які прагнуть до глобального зростання, будують автомобільні заводи за межами КНР.
Chery Auto найбільший автовиробник Китаю за обсягом експорту, заявив минулого року, що інвестує $400 млн у створення заводу в Аргентині, який виготовлятиме 100 тис авто до 2030 року.
У 2014 році компанія відкрила завод у Бразилії, який має річну потужність 150 тис од. Також Chery розглядає можливість будівництва автомобільного заводу у Великій Британії та веде переговори щодо виробництва з урядом Італії.
BYD - будує автомобільні заводи в Таїланді, Бразилії, Угорщині та Узбекистані. Заводі в Узбекистані має планову виробничу потужність 300 тис авто на рік.
BYD також заявила, що шукає місце в Мексиці для заводу з виробничою потужністю 150 тис авто на рік виключно для місцевих продажів.
Державна компанія SAIC, другий за величиною автомобільний експортер Китаю, шукає місце в Європі для створення заводу з виробництва електромобілів.
SAIC вже побудувала три закордонні автомобільні заводи в Таїланді, Індонезії та Індії. Також SAIC має складальне підприємство у Пакистані.
Great Wall Motor побудував завод у Таїланді з річною потужністю 80 тис авто. Також компанія має заводи в Білорусі, Великій Британії та Індонезії.