Китай уже лідирує в індустрії автомобільних тягових акумуляторів і тепер прагне стати лідером виробництва твердотільних батарей, створивши величезний консорціум у складі великих виробників акумуляторів, дослідників і урядовців.
Консорціум, який отримав назву China All-Solid-State Battery Collaborative Innovation Platform (CASIP), включає CATL, підрозділ BYD, що займається виробництвом акумуляторів, FinDreams Battery, CALB, Svolt Energy Technology, EVE Energy і Gotion High-tech, а також Nio і BYD. Ці фірми представляють шість із 10 провідних виробників автомобільних акумуляторів у всьому світі, а також будуть залучені інші невизначені державні китайські автовиробники.
Метою об'єднання є побудова ланцюга постачання твердотільних акумуляторів до 2030 року. Крім того, CASIP працюватиме над фундаментальними дослідженнями, ключовими технологіями, а також спільною розробкою та виробництвом електромобілів із твердотільними акумуляторами. Кілька ключових членів уряду Китаю також беруть участь у консорціумі.
Зіркова лінійка виробників акумуляторів і автовиробників «битиметься» з Toyota. Nikkei Asia повідомляє, що японська компанія, як повідомляється, має понад 1300 патентів на твердотільні батареї, тоді як китайські компанії мають менше 100 разом. Toyota співпрацює з нафтопереробним заводом Idemitsu Kosan і хоче комерціалізувати твердотільні батареї в 2027 і 2028 роках, перш ніж вийти на повномасштабне масове виробництво.
«Штучний інтелект змінює те, як ми проводимо дослідження та розробку матеріалів, і це значно пришвидшить швидкість досліджень і розробок повністю твердотільних батарей», - заявив професор Університету Цінхуа Оуян Мінгао, який також бере участь у консорціумі.