Гоночний KTM X-Bow GT2 переродився на дорожній спорткар X-Bow GT-XR. Виробник розкрив дизайн дводверки, але не надав жодної інформації про технічну начинку. Однак можна припустити, що за образом трекового купе GT-XR отримає бензинову турбоп'ятірку Audi потужністю 500-600 кінських сил, секвентальну коробку передач, каркас безпеки і регульовану підвіску. Це друга чотириколісна модель марки KTM для звичайних доріг.
Компанія KTM насамперед асоціюється з мотоциклами, причому з недавніх пір і тими, що прикрашає емблема Brabus. Але є в модельному ряді виробника і чотириколісна техніка - спорткар X-Box. Різні його різновиди - X-Bow GT4 Evo, X-Bow GTX і X-Bow GT2 - успішно виступають у гонках, при цьому всі вони відрізняються від звичайного X-Bow повністю закритим кузовом.
Новинка цього року - X-Bow GT-XR, дорожня версія трекового GTX/GT2. Поки дводверка дебютувала лише на фотографіях, тому даних про силове устаткування та оснащення немає. Не виключено, що GT-XR збереже «турбоп'ятірку» 2.5 TFSI від відділення Audi Sport (на гоночних машинах вона налаштована на віддачу 530-600 к.с. і до 720 Нм), сталевий каркас безпеки та легкі крісла-ковші, але виявиться трохи важчий за вихідник.
До речі, X-Bow GT2 важить трохи більше тонни, оснащений регульованими амортизаторами Sachs і секвентальною коробкою Holinger з приводом на задні колеса. Гальма спереду - із шестипоршневими супортами та дисками діаметром 378 міліметрів, ззаду - із чотирипоршневими супортами та 355-міліметровими дисками.
Ціни на гоночний X-Bow GT2 нараховуються з 294 000 євро.