Exlantix ET піднявся на запаморочливий крижаний трамплін. Преміальний китайський кросовер здійснив підйом на платформу Big Air Shougang в Пекіні - вона використовується для змагань у дисципліні біг-ейр. Максимальний нахил траси становить 37,82 градуса, а коефіцієнт тертя її поверхні - лише 0,2. У компанії зазначили, що це один із найскладніших випробувальних підйомів в історії автомобільної галузі.
Підйом на трамплін здійснив гібридний ET - він послідовний, тобто ДВЗ у складі установки виступає в ролі генератора енергії, а за обертання коліс відповідають два електромотори сумарною потужністю 634 кінські сили. Гібрид повнопривідний і оснащений комплексом систем безпеки, а також розумною пневмопідвіскою IAS, адаптивним управлінням амортизаторами та інтелектуальним розподілом крутного моменту між осями.
Динамічний перерозподіл тяги між передньою і задньою осями в діапазоні 0-100 відсотків забезпечує впевнений рух на найскладніших типах дорожнього покриття, зокрема на снігу.
У довжину ET досягає 4,96 метра, завширшки 1,98 метра за триметрової колісної бази, а салон розрахований на п'ятьох осіб. У багажнику вміщається мінімум 485 літрів вантажу, а при опущених спинках задніх сидінь - 1835 літрів.
У салоні встановлено 15,6-дюймовий екран медіасистеми і приладову панель діагоналлю 10,25 дюйма, а також аудіосистему з вісьмома або 23 динаміками залежно від комплектації. Є панорамний дах, дверне скло безрамкове.