Безпеку електричного кросовера Toyota bZ4X перевірила австралійська організація ANCAP, яка, на відміну від EuroNCAP, віддає перевагу системам активної безпеки для запобігання аваріям. Автомобіль упорався з усіма випробуваннями, хоча без нарікань не обійшлося.
Результати Toyota bZ4X такі: захист водія та пасажирів експерти оцінили на 88 відсотків, пішоходів - на 79 відсотків, а роботу систем допомоги- на 93 відсотки. Особливо в ANCAP похвалили системи екстреного гальмування та утримання у смузі руху.
За підсумками фронтального удару зі зміщенням з'ясувалося, що за такої ДТП водій ризикує отримати травму грудної клітини, а передній пасажир- травмувати ноги. А ось для пішоходів головну небезпеку становлять передні стійки електромобіля.
Можна порівняти результати ANCAP з EuroNCAP. У європейському краш-тесті, який Toyota bZ4X пройшов у 2022 році, кросовер заробив 88 відсотків за захист водія та дорослих пасажирів, 79 відсотків за безпеку пішоходів та 91 відсоток за роботу допоміжних систем.
Toyota bZ4X продається з 2021 року й практично відразу після виходу на ринок він зіткнувся з серйозною проблемою: виявилося, що у крутих поворотах та різкому гальмуванні можуть відвалитися колеса. Toyota довелося оголосити відкличну кампанію і навіть пообіцяти викупити дефектні електромобілі у незадоволених клієнтів. Втім, проблему було вирішено.