Краш-тест виявив сильні та слабкі сторони електричного Toyota bZ4X

Безпеку електричного кросовера Toyota bZ4X перевірила австралійська організація ANCAP, яка, на відміну від EuroNCAP, віддає перевагу системам активної безпеки для запобігання аваріям. Автомобіль упорався з усіма випробуваннями, хоча без нарікань не обійшлося.

Результати Toyota bZ4X такі: захист водія та пасажирів експерти оцінили на 88 відсотків, пішоходів - на 79 відсотків, а роботу систем допомоги- на 93 відсотки. Особливо в ANCAP похвалили системи екстреного гальмування та утримання у смузі руху.

За підсумками фронтального удару зі зміщенням з'ясувалося, що за такої ДТП водій ризикує отримати травму грудної клітини, а передній пасажир- травмувати ноги. А ось для пішоходів головну небезпеку становлять передні стійки електромобіля.

Можна порівняти результати ANCAP з EuroNCAP. У європейському краш-тесті, який Toyota bZ4X пройшов у 2022 році, кросовер заробив 88 відсотків за захист водія та дорослих пасажирів, 79 відсотків за безпеку пішоходів та 91 відсоток за роботу допоміжних систем.

Toyota bZ4X продається з 2021 року й практично відразу після виходу на ринок він зіткнувся з серйозною проблемою: виявилося, що у крутих поворотах та різкому гальмуванні можуть відвалитися колеса. Toyota довелося оголосити відкличну кампанію і навіть пообіцяти викупити дефектні електромобілі у незадоволених клієнтів. Втім, проблему було вирішено.

Источник: Мотор
29.02.2024
#toyota#краш-тести