Renault Korea переорієнтує свій експорт на контейнерні перевезення

Фрахт спеціалізованих суден для перевезення автомобілів, що стрімко дорожчає, змушує менших автовиробників переорієнтувати свій експорт на контейнерні перевезення. Зокрема, корейський підрозділ Renault має намір почати використовувати 40-футові контейнери, щоб збільшити постачання моделі Arcana, що виробляється в Південній Кореї, до Європи. Про це пише The Loadstar.

Попит на перевезення автомобілів різко прискорив зростання у 2022 році на тлі збільшення експорту з Китаю, насамперед електромобілів. Електромобілі в середньому більші і важчі за традиційні машини з ДВЗ, отже для їх перевезення потрібна велика місткість флоту.

Дефіцит тоннажу, що збільшується заторами в портах і збоями в ланцюжках поставок, призвів до зростання ставок. За даними індексу чартерних ставок VesselsValue, добова ставка оренди автомобілевозу місткістю 6,5 тис. CEU за річним контрактом зросла за минулий рік на 200% до понад 100 тис. доларів на добу. Минулого місяця добова ставка здолала позначку 110 тис. доларів. При цьому учасники ринку повідомили, що і за такою ставкою і навіть вище зафрахтувати судно проблематично.

Найбільші автовиробники мають власний флот для доставки своєї продукції на експортні ринки. Японська Toyota має власну судноплавну компанію Toyofuji Shipping, Hyundai Motor належить логістична група Hyundai Glovis Co., логістичний оператор китайської державної SAIC Motor Corp. SAIC Anji Logistics оперує п'ятим за величиною у світі флотом автомобілевозів.

Найменші автовиробники, такі як Renault Korea, залежать від зовнішніх постачальників. Для підвищення ефективності контейнерних перевезень при перевезеннях автомобілів контейнери обладнують спеціальними конструкціями, що дозволяють розміщувати і фіксувати в контейнері два або навіть три автомобілі.

Також серед переваг контейнерної логістики Renault Korea відзначає можливість гнучкого регулювання розміру експортної партії та скорочення термінів доставки.

Источник: ЦТС
25.05.2023
#renault