Комунальники розповіли, що потрібно для постійної роботи світлофорів у Києві

Информация размещена на правах рекламы или нашими партнерами:

Світлофори в Києві можна постійно забезпечувати електроенергією, як і критичну інфраструктуру. Для цього треба змінити Державні будівельні норми України. Про це повідомляє видання KyivTime із посиланням на інформацію від КП «Центр організації дорожнього руху».

У комунальному підприємстві звернули увагу, що для безперебійної роботи світлофорів треба, аби вони належали до першої категорії надійності електропостачання. Цей крок забезпечить створення пріоритетної лінії живлення світлофорів. Але для цього обов'язковою є актуалізація будівельних норм, ухвалених у 2010 році.

Як зазначається в ексклюзивній статті про світлофори, відсутність постійного регулювання перехресть при відключеннях електроенергії призводить до серйозних проблем. Одна з них - це збільшення аварійності на дорогах.

Що потрібно, аби світлофори працювали завжди: ексклюзив KyivTime

У столиці функціонують понад 730 світлофорів, для яких існує 283 шафи аварійного живлення. Ці шафи здатні підтримувати роботу світлофорів від двох до двадцяти чотирьох годин.

До завершення поточного року планується встановлення додаткових 78 шаф. Проте Центр організації дорожнього руху попередив журналістів, що темпи монтажу нового обладнання будуть залежати від мобілізаційних заходів та наявності необхідної кількості працівників.

Жителі Києва активізували розголос цієї проблеми: міську владу через петицію просять забезпечити безперебійну роботу світлофорів. Наприклад, пропонується під'єднати світлофори до ліній, якими електроенергію отримує й критична інфраструктура. У зверненні підкреслюється, що надійне функціонування світлофорів може сприяти покращенню умов дорожнього руху, зменшенню кількості ДТП, підвищенню рівня безпеки пішоходів, а також дозволить поліції зосередитися на більш важливих завданнях, ніж регулювання руху на перехрестях.

Авторка петиції звертає увагу, що у столиці стає більше заторів у моменти, коли світлофори не працюють, оскільки пішоходи перетинають дорогу поодинці, а поведінка водіїв стає непередбачуваною. Також наголошується, що головна мета петиції полягає не в підключенні світлофорів до ліній критичної інфраструктури, а в їх стабільній та надійній роботі.

Згідно з чинним законодавством України, до критичної інфраструктури належать об'єкти, чия дисфункція може впливати на повсякденне життя громадян, здатність держави задовольняти основні потреби населення та економічну стабільність.

Об'єкти, які входять до переліку критичних, повинні забезпечуватися стабільним електроживленням. Проте наразі це не поширюється на світлофори, оскільки вони не визнані критичною інфраструктурою.

Источник: KyivTime
Фото: Луцька міська рада
17.07.2024
#київ