Suzuki продовжує оновлювати модельну лінійку на індійському ринку: слідом за кросовером Ertiga рестайлінг пережила і модель XL6, найдорожчий автомобіль у місцевій гамі марки. Великий за індійськими мірками позашляховик обзавівся новою решіткою радіатора, спойлером більшого розміру і антеною у вигляді плавника на даху. Головним же нововведенням у салоні стала можливість регулювати кермову колонку по вильоту - в минулому виконанні ця опція для моделі не пропонувалася. Крім того, до списку базового обладнання включили чотири подушки безпеки та ESP.
З оновленням розширився і список опцій - з'явилися вентиляція передніх сидінь і камери кругового огляду. Крім того, на XL6 тепер встановлюється покращена мультимедійна система із семидюймовим екраном, доопрацьованою графікою та підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Кросовер, як і раніше, представлений в Індії в шестимісному виконанні з роздільними кріслами на другому ряду (посадкова формула 2+2+2).
1,5-літровий бензиновий атмосферний двигун «допрацювали», як і у випадку з Ertiga. Тепер він має по дві форсунки розподіленого упорскування на циліндр, збільшений ступінь стиснення та систему старт-стоп, яка автоматично відключає та включає запалювання під час короткочасних зупинок. Віддача агрегату становить 103 кінські сили. На зміну чотиридіапазонному автомату прийшла шестиступінчаста автоматична коробка передач з підрульовими пелюстками, а версії початкового рівня комплектуються п'ятиступінчастою «механікою».
XL6 збирають на тому самому спільному підприємстві Maruti Suzuki, що і Ertiga, а також на підприємстві Suzuki в Індонезії. Ціни на оновлений кросовер починаються від 1129000 рупій, що в перерахунку на долари становить приблизно 14,7 тис.