Компанія Hyundai зайняла більше половини світового ринку водневих автомобілів

У 2022 році продажі автомобілів на водневих паливних елементах зросли на понад 10% порівняно з 2021 роком. Загалом за підсумками перших дев'яти місяців поточного року їх продажі становили 14,4 тис. одиниць. Про це свідчить звіт SNE Research.

За даними аналітиків, лідером ринку водневих автомобілів цього року стала Hyundai. Південнокорейська компанія змогла реалізувати з початку 2022 року 8449 своїх водневих автомобілів Nexo, що на чверть більше, ніж за аналогічний період 2021 року. В результаті Hyundai зайняла 58,7% ринку.

Друге місце на ринку серед виробників водневих авто дісталося Toyota з часткою 18,2%. З січня по вересень поточного року японський автогігант продав 2619 автомобілів на водневих паливних елементах, що приблизно у півтора рази менше, ніж рік тому.

Ще близько чверті ринку поділили між собою інші виробників водневих автомобілів.

Раніше у BMW назвали водень майбутнім трендом світового автомобільного ринку замість електрики. Водневі автомобілі, на думку німців, мають низку переваг перед електрокарами, насамперед для таких авто не потрібна розвинена зарядна інфраструктура.

Источник: MMR
07.11.2022
#hyundai#авторинок