Компанія Hyundai перевела передньопривідний Tucson з 7-ступінчастого «робота» на 8-діапазонний автомат. Китайська філія Beijing-Hyundai замінила трансмісію на найпопулярніших Tucson: відтепер преселективом оснащуватиметься нечисленні повнопривідні кросовери, а покупці монопривідних версій отримають класичну коробку передач з гідротрансформатором. Офіційне пояснення - прагнення економії палива, але виміри говорять про протилежне.
Китайський Hyundai Tucson з літерою L конструктивно близький до «глобальної» довгобазної версії, але силові агрегати оригінальні: більшість кросоверів оснащуються 1,5-літровим турбомотором (200 сил, 253 Нм). Півтора роки всі негібридні Tucson комлектувалися безальтернативним 7-ступінчастим «роботом», але тепер ситуація змінилася і Beijing-Hyundai перевів модель на автоматичну трансмісію, знайому американцям.
На презентації було сказано, що 8-ступінчаста коробка передач обрана для економії палива, але виміри по циклу WLTC натякають, що Hyundai лукавить. Для моноприводних кросоверів зразка 2021 року з «роботом» заявлена витрата 6,6-6,8 літра на 100 кілометрів пробігу, для нових Tucson з автоматом - 6,9-7,1 літра.
В іншому китайський Hyundai Tucson L незмінний: відмінності від «глобальної» версії зводяться до дизайну інтер'єру та унікальних комплектацій. А ще в Піднебесній залишається гібридна версія з «атмосферником» 2.0 та електромотором, вбудованим у 6-ступінчастий автомат: з такою силовою установкою кросовер може бути лише передньопривідним, а пікова віддача - 193 кінські сили та 350 Нм.
За півтора року Hyundai Tucson L практично не дорожчав, і зміна трансмісії також не призвела до зростання цін. Передньопривідні кросовери з автоматом коштують від 162 до 208 тисяч юанів (еквівалент 22,7-29,2 тисячам доларів), максимально оснащена версія з «роботом» і повним приводом обійдеться в 220 тисяч юанів (30,9 тисяч доларів), а гібрид - 226 тисяч юанів (31,7 тисяч доларів).