На заході в Тайбеї, Foxconn Technology Group представила два прототипи електромобілів, які стали втіленням амбіцій виробника iPhone із завоювання частини світового ринку електрокарів, на якому зараз лідирує Tesla.
Засновник Foxconn Террі Гоу (Terry Gou) особисто представив кросовер-позашляховик Model B, виїхавши на ньому на сцену. Модель B використовує ту ж технологічну платформу, що й попередня Model C, розроблена спільно з італійською компанією Pininfarina. Кросовер має скляний дах на всю довжину, запас ходу на одній зарядці складає 450 кілометрів.
Другий електромобіль, Model V, є пікапом. Про нього відомо лише те, що його планується випускати на Тайвані, в Таїланді та США.
Жоден із представлених Foxconn електромобілів не призначений для продажу кінцевим споживачам. Це еталонні зразки, які мають продемонструвати можливості компанії потенційним клієнтам великих брендів, які на їх основі зможуть замовляти виробництво машин під власними брендами. Компанія має намір збирати електромобілі для клієнтів, починаючи з шасі і не планує продавати автомобілі під власною маркою.
За схожою схемою, компанія просувала представлений раніше автомобіль Model C, який зараз випускається серійно для тайванської Yulon Group під маркою Luxgen n7. Foxconn сподівається повторити в автомобілебудуванні той шлях, який вона пройшла в збиранні електроніки, внаслідок чого їй вдалося стати найбільшим виробничим партнером для Apple.
«Після того, як ми оголосили про наші плани з виробництва електромобілів у 2020 році, багато людей запитували, чи може Foxconn виробляти автомобілі, - розповідає голова ради директорів Foxconn Янг Лю (Young Liu). - Потім, коли ми представили три моделі через рік, всі подумали: «Нічого собі, як їм вдалося розробити три моделі всього за рік?». Така швидкість, з якою ми працюємо. Досвід Foxconn в управлінні ланцюжками постачання дає нам перевагу у розробці нових моделей. Ми сподіваємося, що одного прекрасного дня наша компанія вироблятиме автомобілі для такого американського гіганта, як Tesla».
Попит на електромобілі постійно зростає у міру того, як споживачі та уряди у всьому світі поступово приймають цю нову технологію. Foxconn намагається вийти на ринок у складний час, коли він уже переповнений агресивними суперниками - від американської Tesla до китайських Nio, BYD та Xpeng. Крім того, на ринку планують з’явитися і нові учасники, такі як Xiaomi.
Ще одним фактором невизначеності є нещодавно введені адміністрацією Байдена обмеження на експорт чипів до Китаю, які струсять усю світову індустрію виробництва електромобілів. Ці обмеження потенційно можуть дуже сильно вдарити по китайських виробниках та їх планах.