Родстер BMW Z4 серії G29 пережив планове оновлення. Воно виявилося досить скромним. Обмежилися невеликими зовнішніми змінами та переглядом вже наявного обладнання. Причина - низькі продажі. За чотири роки на світовому ринку реалізовано лише 55 000 автомобілів. З них майже половина у США (17%) та Німеччині (26%).
Зовні оновлений BMW Z4 відрізняється новими крупнокомірчастими ґратами у фірмових «ніздрях» та іншими бічними вставками у передньому бампері. Вже «у базу» включено обваження M Sport. При цьому комплекти Advantage та Sport Line для родстера більше не доступні. Також з 17 до 18 дюймів збільшено колісні диски, а в кузовній палітрі з'явилися нові відтінки.
Інтер'єр зберігся у своєму колишньому вигляді. Єдина зміна - «середня» версія тепер на всіх ринках штатно укомплектована спортивними сидіннями, кермовим колесом та педалями. Також у стандартну комплектацію включені М-підвіска та посилені гальма.
Таким чином, топовий BMW Z4 M40i тепер відрізняється від більш дешевого sDrive 30i тільки сірими корпусами бічних дзеркал заднього виду та трапецієподібними патрубками випускної системи. Як і раніше, такі родстери укомплектовані адаптивною підвіскою та диференціалом з електроннокерованим блокуванням.
Моторна гама залишилася незмінною. Базова версія Z4 sDrive 20i оснащена 2,0-літровим турбованим чотирициліндровим двигуном віддачею 197 к.с. Коробка передач - шестиступінчаста механічна або восьмиступінчаста автоматична на вибір.
Середня версія sDrive 30i укомплектована тим же 2,0-літровим двигуном, форсованим до 258 к.с. та 400 Нм. Коробка - восьмиступінчаста автоматична.
Топовий BMW M40i доступний з 3,0-літровим шестициліндровим двигуном (340 к.с., 500 Нм) та тим самим «автоматом». Для американського ринку потужність версії M40i, як і раніше, підвищена до 387 к.с.
У Європі продажі оновленого BMW Z4 стартують у листопаді цього року. У Німеччині мінімальний цінник родстера встановлено на рівні 48 500 євро.