Toyota запросила журналістів на завод Мотомачі, який є найбільшим і найстарішим підприємством компанії. Тут інженери розробляють те, що вони називають самохідною складальною лінією.
Ідея полягає в тому, що, електромобілі не будуть наповнювати заводи шкідливими випарами і наражати на небезпеку робітників. При цьому вони зможуть самостійно контролювати виробництво, як тільки у них з'явиться двигун та комплект коліс. Простий пристрій дистанційного керування, підключений до кількох камер спостереження, направлятиме кожен транспортний засіб заводом, усуваючи необхідність у промислових конвеєрних стрічках.
В Toyota заявляють, що це скоротить початкові інвестиції в завод і підвищить гнучкість складальних ліній, коли їх необхідно буде відрегулювати або представити нову модель. Як пише Hindustantimes, під час презентації дев'ять різних моделей, включаючи седани, мінівени, електромобілі та поліцейські машини, збиралися на одній змішаній виробничій лінії. Роликові платформи із вбудованими інструментами дозволяють кожному працівнику швидко переходити від однієї машини до іншої.
Цей процес розроблявся протягом десятиліть у рамках доктрини виробничої системи Toyota, яка наголошує на функціональності та засуджує марнотратство, але, перш за все, прагне поступового вдосконалення будь-якого процесу для покращення кінцевого продукту.
Виробництво без конвеєра передбачається в першу чергу використовувати при складанні електромобілів нового покоління, які займатимуть все помітніше місце в лінійці Toyota Motor. Це має різко скоротити собівартість складання електромобіля і багато в разів зменшити час, необхідний для його виробництва.