Компанія Renault висміяла Tesla на рекламних білбордах

Світ реклами може бути дуже своєрідним, і нерідко між автовиробниками в ньому спалахують справжні війни. Один із таких прикладів стався у Великій Британії, де Renault, намагаючись прорекламувати новий електричний кросовер Scenic E-Tech, вирішила кинути виклик Tesla.

Компанія встановила цифрові рекламні щити, на яких було зображено її позашляховик разом із заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що говорив наступне:

«Новий Renault Scenic ставить Tesla Model Y у незручне становище завдяки своїй ціні та запасу ходу».

Ці білборди спеціально розмістили поряд з електрозаправними станціями, щоб їх могли бачити власники електрокарів Tesla.

У пресрелізі Renault пояснюється, що цей сміливий хід «обов'язково дасть власникам Tesla привід для роздумів».

Запас ходу Renault Scenic E-Tech становить 600 кілометрів, що на 40 кілометрів більше, ніж у Tesla Model Y у найдорожчій версії.

При цьому французький автомобіль приблизно на 5 тисяч фунтів дешевший за свого американського конкурента. Таким чином, у цій агресивній рекламі маркетологи Renault не перебільшують, а просто озвучують факти.

Источник: Daily-Moto
Фото: Renault
15.08.2024
#renault#tesla#приколи#електромобілі