Заявка, виявлена в Німецькому відомстві з патентів та товарних знаків, говорить про те, що Porsche розглядає можливість виробництва автомобілів на водневих паливних елементах. Якщо компанія впровадить інновації, докладно описані у документі, німецький автовиробник максимізує просторову ефективність, надавши більше місця для зберігання речей у тому самому просторі під підлогою.
Деталі патенту не мають для нас великого значення: як уже згадувалося, по суті, це просто нова конструкція, мета якої - максимально збільшити корисний простір для зберігання резервуарів із воднем, зводячи при цьому до мінімуму використання сировини.
Крім чуток, що з'явилися у 2015 році, немає жодних доказів того, що Porsche колись серйозно розглядала можливість створення автомобіля на водневих паливних елементах.
У 2020 році компанія Porsche опублікувала статтю, в якій детально розглядалися переваги та недоліки використання водню як палива, а у 2022 році автовиробник оголосив про результати дослідження згоряння водню. Результати цього дослідження були позитивними, але компанія Porsche заявила, що її двигун «H2» ніколи не призначався для виробництва в існуючому вигляді.
Установка на паливних елементах ніколи не працюватиме в чомусь на зразок Porsche 911, особливо тому, що характер цього автомобіля в основному залежить від розподілу ваги на задній осі більше, ніж на будь-якій іншій частині автомобіля.
У своєму нинішньому вигляді він також занадто важкий і занадто громіздкий, але потенційно коли-небудь обладнання можна буде встановити на більші автомобілі, такі як Cayenne або Panamera.