Німецький автовиробник анонсував колекцію одягу та аксесуарів у тартановому забарвленні в рамках святкування 50-річчя Porsche 911 Turbo. А привернути увагу модників покликаний класичний Porsche в унікальній лівреї. Щоправда, цей яскравий 930-й - результат комп'ютерного дизайну й існує тільки у віртуальному світі.
Хоча тартан традиційно асоціюється з Шотландією, у компанії Porsche вирішили його використати для оздоблення салону. За словами представників Porsche, натхненням послужили штани «в клітинку» головного дизайнера Анатоля Лапіна. Звичайна тканина для одягу була недостатньо міцною для використання в якості оздоблювального матеріалу, але стиліст Доротея Мюллер-Гудвін знайшла німецького постачальника з відповідними тканинами, які відповідали необхідним вимогам.
Першим Porsche, в салоні якого було використано клітчастий візерунок, був концепт 911 RSR Turbo 1973 року, що послужив прототипом для серійного 911 Turbo, який з'явився роком пізніше. Серійна модель пропонувала три різні інтер'єри в тартані - Black Watch (синій, зелений і чорний), McLaughlin (червоний і синій) і Mackenzie (бежевий, червоний, синій, білий і оливково-зелений).
У 1974 році Порше подарував Луїзі Піх сріблястий 911 Turbo No.1 на її 70-річчя, в якому цегляно-червона шкіра вдало поєднувалася з візерунком McLaughlin.
Останнє застосування оздоблення «в клітинку» в моделі Porsche - це новий 911 Turbo 50 Years Anniversary Special, який дебютував минулого місяця в Монтереї. Модель доступна обмеженим тиражем у 1974 екземпляри, а ціни в США починаються від $261100.