Компанія ОККО зайняла чверть пального ринку

За підсумками 2022 року мережа ОККО вирвалась на перше місце серед українських паливних компаній і зайняла 25% ринку. Про це в інтерв'ю Forbes повідомив CEO компанії Василь Даниляк

«За підсумками року ОККО вийшла на перше місце з часткою 25% ринку. Друге місце - за WOG з часткою близько 20%, група «Приват» без 500 заправок «Укрнафти» - біля 10%. На четвертому місці - «БРСМ» із часткою біля 8% ринку. «Укрнафта» окремо - це десь 5% ринку», - розповів Даниляк.

З його слів, компанія не тільки збільшила частку, а й наростила обсяги продажів.

«По-перше, це відбулося за рахунок того, що ми везли в країну найбільше пального. По-друге, історично так склалося, що більшість наших АЗК розташовані на заході й у центрі України. По-третє, ми працювали практично у всіх гарячих точках, де були закриті інші. Це було наше свідоме рішення», - каже Даниляк.

Крім того, з його слів, до війни на ринку працювало багато великих мереж АЗС, які торгували пальним сумнівної якості за суттєво нижчими цінами. За рахунок чого це було можливо? Вони ухилялися від сплати податків, бо це і було їхнє основне «джерело» демпінгу.

«Під час війни держава знизила ставку ПДВ, було скасовано акцизи. Схеми ухилення від сплати податків для таких мереж АЗС обнулилися, вони втратили свою неправомірну конкурентну перевагу і як результат втратили в реалізації, деякі з них навіть вимушені були стати вище за ціною від прозорих гравців ринку. Таким чином, їхній клієнт уже не бачив вигоди й перейшов до прозорих гравців ринку», - зазначив він.

Источник: enkorr
30.03.2023
#бензин