Китайський виробник електромобілів готує новий суббренд, який буде займатись розробкою та випуском бюджетних електромобілів, та буде націлений переважно на ринки країн Європи.
Виступаючи перед ЗМІ напередодні щорічного дня Nio Day, що цього року запланована на 24 грудня, генеральний директор компанії Nio Вільям Лі підтвердив, що китайський автовиробник просуватиме свій другий бренд з випуску «сімейних автомобілів» все активніше.
Внутрішньо відомий під кодовою назвою Alps, він є одним із двох нових брендів, запланованих Nio у рамках стратегії розширення, спрямованої на глибше проникнення на глобальні ринки, включаючи Європу.
«Минуло більше місяця з моменту завершення верифікаційної збірки Alps VB. З наступного року ви побачите інший Nio, оскільки ми представимо другий бренд», - сказав Лі.
Він також розповів, що на початковому етапі бренд Alps випустить три моделі, а роздрібна діяльність планується здійснювати через канал прямих продажів через Інтернет.
Nio і Alps з часом отримають у компанію і третій бренд, відомий під кодовою назвою Firefly. Як підтвердив Лі в січні 2023 року, він випускатиме більш доступні машини для європейських клієнтів за нижчою ціною, ніж у випадку Nio та Alps. У компанії не приховують, що Firefly повинен конкурувати з такими брендами, як Volkswagen, Renault і Ford.
Лі також підтвердив, що компанія почала розробку електричного мінівена на майбутній платформі для електромобілів Nio NT 3.0.