Компанія Li Auto представила новий кросовер L9 Pro

Преміальний кросовер Li Auto L9 Pro був випущений у Китаї за рік після появи на ринку моделі Li Auto L9 Max. Нова версія отримала менше датчиків, що дозволило знизити ціну на 6,5% до 59860 доларів.

Продажі Li Auto в Китаї з початку року склали 173 000 автомобілів. Лише у липні було поставлено понад 34 000 одиниць. Li Auto хоче збільшити продажі свого флагманського позашляховика L9. Тому виробник запустив його дешевшу версію.

Це повнорозмірний позашляховик з габаритами 5218 x 1998 x 1800 мм та колісною базою 3105 мм. Автомобіль на 37 мм довший, на 220 мм вужчий і на 35 мм нижчий за новий BMW X7. L9 Pro має фірмову 2-метрову світлодіодну смугу у передній частині, висувні дверні ручки та пневматичну підвіску.

L9 Pro отримав шестимісне компонування та подвійний екран на центральній консолі. Він складається із двох 15,7-дюймових дисплеїв. Також він отримав невеликий екран прямо на кермі та проєкційний дисплей. Задні пасажири також мають власний 15,7-дюймовий екран, закріплений на стелі.

Силовий агрегат L9 Pro представлений двома електромоторами потужністю 449 к.с. та 620 Нм. З ними автомобіль може розганятись від 0 до 100 км/год за 5,3 секунди. 1,5-літровий ДВЗ працює як генератор. L9 Pro може проїхати до 215 км без підзарядки. Що ж до змішаної дальності ходу, вона досягає 1315 км.

Його систему автономного водіння було спрощено. Автомобіль отримав одну 8-мегапіксельну камеру замість шести у L9 Max. L9 Pro також не має датчика LiDAR і світлодіодних інтелектуальних фар.

Також в оснащення входять дев'ять 2-мегапіксельних камер, один радар міліметрового діапазону та дванадцять ультразвукових радарів. Він отримав один процесор Journey5 від Hozon Robotics на 128 TOPS. Тоді як на моделі L9 Max встановлено два чипи Nvidia Drive Orin-X по 508 TOPS.

Источник: iXBT.com
Фото: CarNewsChina
05.08.2023
#гібриди#китай