Компанія Kenworth представила екологічно чистий SuperTruck з майбутнього

Компанія Kenworth представила свою нову вантажівку SuperTruck 2. Ззовні Kenworth SuperTruck 2 більше схожий на швидкісний поїзд, ніж на тягач.

З новинкою компанія намагалась «розширити межі зниження аеродинамічного опору». У рамках цих зусиль модель має обтічний кузов і повністю закриті колеса. SuperTruck також має цифрові бічні дзеркала, які не тільки зменшують опір, але й допомагають забезпечити кращу видимість.

У салоні авто встановлене центральне сидіння водія та 15-дюймова цифрова панель приладів. За кабіною знаходиться спальна зона з ліжком, яке розкладається на диван.

Авто приводиться у рух двигуном PACCAR MX-11, який видає 440 к.с. і має м'яку гібридну систему на 48 В, яка використовує літій-іонні батареї нового покоління. Останнє дозволило оснастити вантажівку електричними вентиляторами та електричним рульовим керуванням, а також електричними насосами охолоджувальної рідини та системами опалення, вентиляції та кондиціонування.

Окрім нового двигуна, SuperTruck 2 та його причіп напрочуд легкі. Як пояснив Kenworth, тягач і причіп разом важать 11 839 кг, що на 3 221 кг менше, ніж у середньому тягачі та причепи, які зараз їздять дорогами Європи та США.

Щоб зменшити масу, машина також оснащена десятьма концептуальними шинами, які сумарно зменшують вагу на 161 кг і мають надзвичайно низький опір коченню.

Ефективніший двигун також дозволив використовувати менший паливний бак об'ємом 303 літри, завдяки чому зменшується вага, а запас ходу залишається незмінним.

Незважаючи на те, що SuperTruck 2 працює на дизелі, компанія заявила, що він розроблений для розміщення паливних елементів, баків для водню, баків для природного газу або акумуляторів без зміни базової кабіни.

Источник: Autogeek
Фото: Kenworth
22.05.2024
#комерційний транспорт