Компанія Hyundai готує новий IONIQ 3

Hyundai готує до дебюту свій новий електромобіль IONIQ 3, і, схоже, саме ця модель стане одним із найяскравіших проєктів бренду у сегменті компактних електрокарів. Хетчбек, якого вперше показали у вигляді Concept Three на автосалоні в Мюнхені, поступово наближається до серійного виробництва: у мережі з'явилися нові фотографії прототипу в Європі з мінімальним камуфляжем, що дозволяють майже повністю оцінити його зовнішність.

IONIQ 3 стане молодшим «братом» IONIQ 5, але водночас - першим електричним хетчбеком Hyundai, який не просто продовжує дизайнерську філософію лінійки, а фактично відкриває її новий етап. Саме ця модель дебютує з дизайном у стилі Art of Steel, який спирається на багаторічні компетенції Hyundai у сфері технологій обробки сталі. Компанія називає силует Aero Hatch «новою типологією електромобіля», що переосмислює звичну форму компактних EV і задає нові пропорції у сегменті.

На відміну від кросовера IONIQ 5 чи ліфтбека IONIQ 6, новий IONIQ 3 отримав виразні аеродинамічні форми з чіткими площинами й обтічним дахом, які майже повністю повторюють концепт. У задній частині зберегли візуальну драматургію шоукара - ідеться про спортивний ducktail-спойлер, що підкреслює динамічний характер моделі. Як і інші електромобілі Hyundai останніх років, новинка оснащена фірмовими Parametric Pixel - піксельними світлодіодними елементами спереду та ззаду, які стали впізнаваним підписом лінійки IONIQ.

З нових шпигунських фото видно, що серійний автомобіль зберігає майже всю естетику концепту: гладкий силует, широку поставу і пропорції сучасного «гарячого хетча», але повністю електричного. За габаритами IONIQ 3 дуже близький до своїх головних конкурентів - KIA EV3 та Volkswagen ID.3: довжина становить 4 287 мм, ширина 1 940 мм, висота 1 428 мм, а колісна база сягає 2 722 мм, що обіцяє доволі просторий салон.

Інформацію про батареї та силові установки Hyundai поки не розкриває, але очікується, що IONIQ 3 отримає ті самі блоки, що й споріднений KIA EV3, - 58,3 кВт-год та 81,4 кВт-год. У версії з більшою батареєю запас ходу має досягати приблизно 365 миль за циклом WLTP, тобто близько 587 км, що стане одним з найкращих показників у класі.

Ціна також офіційно не оголошена, однак аналітики прогнозують орієнтир на рівні 25 000 фунтів стерлінгів (близько $33 700), тобто IONIQ 3 має бути істотно доступнішим за Kona Electric, яка у Великій Британії стартує з 35 000 фунтів стерлінгів. Це важливий крок Hyundai у боротьбі з європейським ціновим тиском китайських електромобілів та у зміцненні позицій у сегменті досяжних електричних моделей.

Виробництво IONIQ 3 заплановане на початок 2026 року на заводі Hyundai у Туреччині, після чого очікуються перші поставки. На ринку США, ймовірно, новинка не з'явиться: компанія усвідомлює, що американська аудиторія дедалі більше віддає перевагу великим пікапам та SUV, а компактні електрохетчбеки там традиційно мають мінімальний попит. Водночас для Європи IONIQ 3 може стати однією з ключових моделей наступних років.

Источник: Electrek
Фото: KindelAuto
11.12.2025
#hyundai#шпигунські фото