Компанія Chevrolet розпочала продажі довгобазного фургона Express Max

Компанія Chevrolet почала продажі свого конкурента Ford Transit. У Мексиці відкрили прийом заявок на новий фургон Express Max довжиною 5,36 метра. Незважаючи на подібність назви, новинка не має нічого спільного з американським Chevrolet Express: це копія LCV, розроблена китайським партнером компанії - концерном SAIC.

Конструкція фургона типовою для цього сегмента: передній привод, несучий кузов та 2,0-літровий дизельний двигун, що працює в парі з безальтернативною 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Проте комплектація новинки є багатшою, ніж у звичайних фургонів цього класу.

Chevrolet Express Max є черговим «клоном» Maxus V70, раніше для європейського ринку з'явилася версія цього автомобіля під маркою Iveco Fidato.

Для ринків Північної та Південної Америки фургон пропонують з тримісною кабіною, колісною базою 3,36 метра, вантажним відсіком місткістю 8,3 кубометра та вантажопідйомністю 1,3 тонни.

Турбодизель, який використовується в Chevrolet Express Max, має більшу потужність, ніж у китайській версії, і розвиває 169 кінських сил. Проте 9-ступінчастого автомату в комплектаціях немає, навіть серед опцій.

У Мексиці також не доступні варіанти в кузовах комбі або мінівенів. Однак оснащення моделі здивує навіть тих, хто звик до багатих комплектів у цьому класі: є повністю світлодіодна оптика, мультимедійна система з 12,3-дюймовим сенсорним екраном, чотири динаміки, камера заднього виду, круїз-контроль і мультикермо.

Ціна Chevrolet Express Max стартує від 758 100 мексиканських песо (приблизно 37,5 тисячі доларів США), що на 11% дешевше за базову версію Ford Transit Custom, але при цьому з кращим оснащенням.

У майбутньому лінійку LCV під маркою Chevrolet планується розширити, а також ці фургони можуть з'явитися в інших країнах, що розвиваються.

Источник: Мотор
Фото: GM Authority
22.03.2025
#chevrolet