Koenigsegg збільшив тираж гіперкара CC850 через високий попит

Компанія Koenigsegg збільшила тираж гіперкара CC850 з 50 до 70 екземплярів. За словами засновника і керівника марки Крістіана фон Кенігсегга, машин не вистачило навіть постійним клієнтам, тому, порадившись із тими, кому пощастило більше, він прийняв рішення випустити ще два десятки 1385-сильних дводверей. Цю партію присвячено 20-річчю з початку виробництва першої серійної моделі Koenigsegg - тарги CC8S.

Попит на гіперкар Koenigsegg CC850 перевищив найсміливіші очікування. За кілька днів шведи продали всі 50 екземплярів, але цього виявилося недостатньо. Машин забракло навіть постійним клієнтам, не кажучи вже про нових. Тому, заручившись підтримкою найбільш лояльної аудиторії, у компанії вирішили випустити ще 20 двохдверей. І якщо перші півсотні були присвячені півстолітньому ювілею Крістіана фон Кенігсегга, то ці два десятки - кількість років, що пройшли із запуску в серію першої моделі Koenigsegg, торги CC8S.

CC850 - це сучасна інтерпретація ранніх гіперкарів Koenigsegg, з їх мінімалістичним дизайном і механічними трансмісіями. Тільки тут «механіка» не зовсім проста. Вона зроблена на базі дев'ятиступінчастого «робота» Light Speed Transmission від Jesko, але дозволяє перемикати передачі за допомогою звичайного важеля. Щоправда, ні про яку зміну ступенів вручну мови, звичайно ж, не йдеться - все робиться за допомогою хитромудрої гідравліки та софту. У ручному режимі CC850 доступні шість передач, з різними передавальними числами для міста та треку.

У рух гіперкар приводить «бітурбовосьмерку» 5.0 з плоским колінчастим валом. На звичайному бензині двигун видає 1135 сил, суміші E85 (85% біоетанолу) - 1385 сил. Піковий момент становить 1385 Нм і доступний на 4800 обертів на хвилину. CC850 має активне антикрило на перевернутих пілонах, підвіска Triplex з горизонтальним амортизатором на задній осі та гідравлічна система регулювання дорожнього просвіту.

Источник: Koenigsegg
28.08.2022
#koenigsegg#авторинок