KIA та Hyundai подали до суду на TikTok

Компанії KIA та Hyundai відкидають провину за різке збільшення кількості крадіжок їхніх автомобілів через відсутність базових протиугінних технологій, перекидаючи провину на соціальні мережі, такі як TikTok.

У судовій заяві, пов'язаній із врегулюванням колективного позову на суму 200 млн доларів, автовиробники стверджують, що зростання кількості крадіжок пов'язане з тим, що інструкції щодо викрадення їхніх автомобілів широко поширюються на сторонніх платформах.

Вони стверджують, що до появи в соціальних мережах тренду «KIA Boys» у їхніх автомобілів не було серйозних проблем із викраденням.

У судовому позові є розділ «Соціальні мережі та втручання сторонніх злочинців викликали безпрецедентне зростання кількості крадіжок», в якому вина покладається не на автовиробників, а на соціальні мережі та викрадачів.

Аргументи KIA та Hyundai, наведені в позові, відповідають їх піар-стратегії протягом усієї кризи, що підкреслює роль соціальних мереж у провокуванні крадіжок автомобілів.

Источник: ferra
Фото: Vice
01.10.2023
#кримінал