KIA готує новий комерційний електромобіль

Корейський виробник готується показати нову модифікацію своєї комерційної електричної моделі, ідеться про шасі KIA PV5, яке офіційно дебютує 18 листопада у французькому Ліоні в межах виставки Solutrans-2025. Це буде повноцінна світова прем'єра, яку компанія проведе під час власної пресконференції об 11:30. Саме там публічно представлять перший шасі-каб бренду KIA, що доповнить вже відому лінійку PV5 та стане ще одним кроком у створенні комерційного електричного транспорту нового покоління.

У KIA підкреслюють, що компанія має намір переосмислити сегмент легких комерційних автомобілів і запропонувати бізнесу повноцінну лінійку електромобілів, які здатні закривати найрізноманітніші завдання. Разом із презентацією нової модифікації шасі буде представлено і масштабну екосистему KIA Business Solutions - професійний набір цифрових та зарядних сервісів для бізнес-клієнтів, що покликаний спростити керування автопарком і прискорити перехід до електрифікації. До нього входитимуть оновлений бізнес-портал KIA, система управління автопарком FMS, спеціальний бізнес-режим у застосунку KIA App та корпоративні рішення для зарядної інфраструктури KIA Charge for Business.

На стенді бренду під час Solutrans 2025 відвідувачі побачать одразу кілька серійних представників сімейства PV5. Серед них - пасажирський PV5 Crew і вантажний PV5 Cargo Long у виконанні L2H1. Окремим акцентом стане поява того самого PV5 Cargo Long, який встановив офіційний світовий рекорд GUINNESS за найдовшу відстань, подолану легким електричним вантажним автомобілем з максимальною вантажопідйомністю на одному заряді. Рекордний пробіг становив 693,38 км, і цей конкретний автомобіль уперше покажуть публіці саме в Ліоні.

Щодо нового PV5 Chassis Cab, то наразі KIA супроводжує його презентацію лише одним тизером. На затемненому зображенні видно, що новинка має універсальну платформу, до якої можна встановлювати різні надбудови - залежно від потреб комерційних клієнтів та специфіки роботи. Судячи з форми передньої частини, дизайнерське оформлення буде схоже на те, що KIA вже застосувала у мінівені та фургоні PV5. Ймовірно, зарядний порт електромобіля розташують попереду між фарами, що спрощує доступ до нього у щоденній експлуатації. Кабіна, як можна припустити з тизера, матиме або одинарне виконання, або подовжену полуторну конфігурацію.

Салон новинки, за логікою всієї лінійки, найімовірніше повторить інтер'єр вже знайомих моделей PV5. Це означає, що перед водієм може бути встановлене трохи сплющене кермо та семидюймовий екран, який виконує функції віртуальної панелі приладів. Центральна частина передньої панелі, відповідно до загального дизайну сімейства PV5, буде оснащена інформаційно-розважальною системою з 12,9-дюймовим сенсорним дисплеєм, розгорнутим до водія та оптимізованим для щоденного комерційного використання.

У KIA наголошують, що стратегія PBV (Platform Beyond Vehicle) - це наступний етап трансформації компанії у бренд, який постачає не просто автомобілі, а комплексні мобільні рішення. У Ліоні виробник продемонструє, як гнучкість модельної лінійки PV5 та нова бізнес-екосистема можуть змінити підхід європейських компаній до електромобільності та управління автопарком, роблячи ці процеси простішими, дешевшими та технологічнішими.

Президент KIA Europe Марк Хедріх заявив, що саме у межах Solutrans-2025 бренд вперше покаже, як універсальна платформа PBV та нові бізнес-сервіси дають можливість комерційним клієнтам працювати ефективніше, ніж будь-коли раніше. Для KIA цей проєкт є стратегічно важливим, оскільки демонструє довгострокову ставку на розвиток електричного комерційного транспорту, де у найближчі роки очікується найбільше зростання попиту.

Источник: KIA
13.11.2025
#kia#тизер