KIA глузує з Tesla у новій маркетинговій акції

Автовиробники дедалі частіше висловлюють критику на адресу Tesla, що свідчить про усвідомлення непростого становища компанії та її електромобілів. KIA, зокрема, вирішила використати ситуацію для агресивного маркетингу, спрямованого проти Ілона Маска. У Норвегії та Фінляндії компанія розгорнула провокаційні рекламні кампанії, які швидко викликали хвилю обговорень у соцмережах.

Tesla переживає складний період. Після невдалого 2024 року продажі компанії на ключових ринках продовжують знижуватися. Серед основних причин - зростаюча конкуренція, експансія китайських виробників та обмежений модельний ряд. Додатково ситуацію ускладнює неоднозначний імідж Маска, чий вплив на бренд став фактором ризику.

Останні дії Маска, зокрема його взаємодія з експрезидентом США Дональдом Трампом, викликали обурення серед частини власників Tesla. Деякі з них навіть почали клеїти на свої автомобілі наклейки з написами на кшталт: «Я купив це до того, як Ілон зійшов з розуму», демонструючи своє розчарування в керівнику компанії.

Конкуренти не залишилися осторонь і почали використовувати кризу Tesla у власних інтересах. Наприклад, Polestar запровадив спеціальні знижки для клієнтів бренду, які незадоволені поточним станом справ. KIA ж пішла ще далі, зробивши критику Маска частиною своєї рекламної кампанії.

У Норвегії KIA опублікувала зображення електромобіля EV3, на якому була наклейка, стилізована під популярний мем, але з написом: «Я купив це після того, як Ілон збожеволів». Ця реклама швидко привернула увагу, викликавши суперечливі реакції. Проте невдовзі пост було видалено з офіційного акаунту компанії.

Источник: MMR
Фото: Autoevolution
15.03.2025
#kia#tesla#електромобілі