KIA Cerato провалив краш-тест

Седан KIA Forte (на деяких ринках продається як K3 або Cerato) провалив бічний краш-тест від американського Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS).

Після посилення методики випробувань корейський «бюджетник» перестав задовольняти стандартам пасивної безпеки, прийнятим у США: датчики зафіксували у манекена-водія критично небезпечні навантаження в області тулуба та тазу. Загальний результат краш-тесту - незадовільна оцінка.

Минулого року IIHS змінив методику бічного краш-тесту: швидкість візка підвищилася з 50 до 60 кілометрів на годину, а його загальна маса зросла на 27 відсотків до 1905 кілограмів. Поки що автовиробники не встигли адаптуватися до нових вимог, тому за 12 місяців проблеми виникли не тільки у KIA, але й у Subaru, Honda та Mitsubishi.

Незадовільний результат KIA Forte - «заслуга» шторок безпеки, що погано відпрацювали, і зайвої деформації кузова. Експерти назвали недостатнім захист голови та шиї водія, визнали за слабкою структуру кузова, а особливо погані справи з навантаженнями в області торсу та тазу - висока ймовірність отримання смертельних травм.

Американський Kia Forte був оновлений минулого року, до кінця життєвого циклу залишається менше двох років, тому глобальні доробки малоймовірні. А ось наступне покоління KIA K3/Cerato/Forte повинні спроектувати з урахуванням жорстких тестів IIHS, тому в кінцевому рахунку безпечніше стануть машини по обидва боки океану.

Источник: 24tv.ua
14.11.2022
#kia#краш-тести