«Революційне» U-подібний кермо-штурвал, яке активно захищає глава Tesla Ілон Маск, викликав чимало сумнівів у його зручності та безпеці в момент прем'єри оновленої Model S. Однак, як зауважло видання The Drive, у соцмережах випливла інша пов'язана з кермом проблема - на цього разу вона стосується якості матеріалів, що використовуються. Власники Tesla масово публікують знімки штурвала з обдертим покриттям, причому один із них встиг наїздити на електрокарі лише шість тисяч кілометрів.
Один із користувачів придбав Tesla Model S у «дальнобійній» і не найдешевшій модифікації Long Range. Через 24 тисячі миль (38,6 тисячі кілометрів) пробігу він виявив, що з однієї з ручок керма електрокара зліз великий шматок обробки. Про аналогічну проблему розповіли господар топової Model S Plaid, пробіг якої вдвічі менший, і ще один клієнт, який встиг наїздити на своїй «Теслі» лише чотири тисячі миль (6,4 тисячі кілометрів).
На неякісний матеріал скаржаться як у соцмережах, так і на тематичних форумах. Так, на teslamotorsclub незадоволені автовласники відзначили, що матеріал виглядає дешево і відшаровується за лічені місяці після покупки, хоча він не контактує з годинником, кільцями та іншими металевими предметами. Багато хто пошкодував, що Tesla не запропонувала їм шкіряне кермо навіть за доплату.
«Моїй Plaid трохи більше двох місяців, і це вже другий штурвал - перший замінили за гарантією. І знову я зіштовхнувся із тією ж проблемою. Tesla дійсно покращила автомобіль у багатьох аспектах, але це - гігантський крок назад. Не розумію, чому вони використовують такий дешевий матеріал автомобілем вартістю понад 130 тисяч доларів», - написав один із форумчан.